Zpět na výpis novinek

Do našeho týmu hledáme novou posilu – spolehlivou a pečlivou kolegyni či kolegu na asistent/asistentka.

Náplň práce:

  • Administrativa spojená se zakládáním a prodejem ready-made společností (příprava podkladů, pochůzky, sledování termínů).

Náplň práce:

  • Administrativa spojená se zakládáním a prodejem ready-made společností (příprava podkladů, pochůzky, sledování termínů).
  • Fakturační agenda (práce v účetním SW, vymáhání pohledávek, příprava podkladů pro účetní).
  • Agenda v oblasti nemovitostí (správa několika nebytových prostor, komunikace s realitními kancelářemi, prohlídky prostor, komunikace s nájemci, sledování úhrad, účtování služeb, vyhledávání vhodných nemovitostí k nákupu, příprava podkladů pro výběrová řízení).
  • Zajištění provozu kanceláře, asistence managementu.
  • Případně i pomoc v oblastech webové prezentace a marketingu.

Požadujeme:

  • Spolehlivost, časovou flexibilitu. Momentálně se jedná o práci na 4 až 8 hodin denně dle potřeby.
  • Základní znalost účetnictví výhodou.
  • Znalost alespoň jednoho jazyka (angličtina, němčina).
  • Ideálně student vyššího ročníku ekonomické či právní fakulty.
  • ŘP skupiny B.


Nabízíme:

Skvělý „start job“ v ekonomické, právní a administrativní oblasti, získání zajímavé praxe.
Příjemný kolektiv.
Pracoviště v centru Prahy.

Pokud Vás tato pozice zaujala, pošlete prosím svůj životopis na jobs@pbo.cz a do předmětu napište „Asistent(ka)“.

Děkujeme za Váš zájem.